Ajuntament - 2012-08-20
La Incubadora d'Empreses estrena web

La Incubadora d'Empreses d'Innovació Agrometal·lúriga de Bell-lloc d'Urgell (IDA), ha activat un web propi. La pàgina d'internet ja és accessible a l'adreça www.ida.cat, i a més d'informar sobre l'actualitat del centre i els serveis que aquest ofereix, conté un directori amb les empreses ubicades i una aplicació telemàtica perque els usuaris puguin consultar la disponibilitat de les sales d'actes, de reunions i de formació.

Malgrat que no tots els continguts de la pàgina són accessibles, sí que conté la documentació necessària per sol·licitar l'accés als despatxos i els preus de cadascun d'aquests. Des del web també es pot accedir a facebook o twitter, xarxes socials on l'IDA hi té presència des de fa unes setmanes.