Esports - 2012-06-21
14è Torneig 24h de Futbol Sala Bell-lloc d'Urgell

Per 14è any consecutiu, la junta de Futbol Sala de Bell-lloc d'Urgell, en col·laboració amb les piscines municipals i la regidoria d'Esports de l'Ajuntament, organitza una nova edició del Torneig 24 hores de Futbol Sala Bell-lloc d'Urgell.

El torneig s'iniciarà el dissabte 14 de juliol a les 17 hores i s'allargarà aproximàdament fins la mateixa hora del dia següent.

Cal mencionar que mentre es disputi el torneig, les piscines municipals romandran obertes de franc per tothom.

A més de trofeus al màxim golejador, al porter menys golejat i al jugador més valuós, el torneig repartirà premis en metàl·lic als tres primers equips classificats (450 euros pel 1r, 300 pel 2n i l'inscripció gratuïta per l'edició de l'any següent pel 3r).

També hi haurà trofeus per als 8 finalistes. Les inscripcions estan limitades a 20 equips.