Esports - 2012-05-18
Tot a punt per la 4a Cursa Popular 10Km de Bell-lloc

El proper diumenge dia 10 de juny de 2012, la Regidoria d'Esports de l'Ajuntament de Bell-lloc d'Urgell organitza, amb la col·laboració de l'Associació de Joves Bell-lloquins, les entitats esportives i del Consell Municipal de la Dona, així com de les regidories de la Dona, de Cultura, la 4a Cursa Atlètica Popular de 10 Km a Bell-lloc d'Urgell.

Amb una longitud de 10.000 metres justos, el recorregut de la cursa és un circuit tancat amb arribada i sortida a la pineda municipal.

Pel que fa als premis, rebran trofeu els tres primers de la general, de cada categoria, locals (es consideren locals els participants empadronats a Bell-lloc) i equips. Per equips puntuen els cinc primers classificats de cada equip per la categoria masculina i les tres primeres classificades per la categoria femenina.

Per consultar tota la informació relacionada amb l'event, l'ajuntament posa a disposició de tothom el web www.cursabell-lloc.com . Podeu accedir-hi des de l'enllaç situat a la part esquerra del web, o clicant aquí

Cal destacar també, que enguany es recaptarà fons per la Fundació Aspros dedicada a les persones amb minusvalideses psíquiques, amb servei d'entrepans i barra per a tots els assistents.