Ajuntament - 2012-03-27
Convocatòria a la sessió extraordinària del Ple

L'Ajuntament convoca a tothom a la sessió extraordinària del Ple, aquest dijous 28 de març a les 22 hores, a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Bell-lloc d'Urgell.

L'ordre del dia és el següent:

1r. Aprovació de l’acta anterior

2n. Donar compte del “Real Decreto-ley 4/2012 de 24 de febrero por el que se determinan obligaciones de información y procedimientos necesarios para establecer un mecanismo de financiación para el pago a los proveedores de las Entidades Locales” publicat al BOP núm. 48 de 25 de febrer de 2012.

3r. Proposta d’aprovació inicial del Pressupost General, l’Annex d’inversions, Plantilla de personal i relació de llocs de treball de l’Ajuntament de Bell-lloc d’Urgell per a l’exercici de l’any 2012.

4t. Proposta aprovació modificació reglament del servei municipal d’aigua, per fuita i frau.