Ajuntament - 2012-03-23
Oberta la inscripció al 5è Casal de Setmana Santa

El Casal de Setmana Santa, igual que d'altres activitats que realitza l'Ajuntament, té l'objectiu de facilitar als pares i mares un espai on els nens i nenes puguin gaudir d'aquest període de vacances que les famílies no disposen.

Les programacions s'adapten a aquest període amb un munt de jocs, activitats, tallers i gimcanes, sortides pel poble... que s'adapten sempre a les edats de tots els participants tant en temps com en espai.

El Casal de Setmana Santa comprén activitats diàries del dilluns 2 al dijous 5 d'abril. L'horari d'activitats és de 9 a 13 hores als matins (al CEIP Ramon Farrerons) i de 15:30 a 19 hores per les tardes (al pavelló poliesportiu).

Els preus per persona són els següents:

Per tots els dies 47€ 1 nen/nena 45€ 2 nens/nenes 43€ 3 o més nens/nenes

Només matins 37€ 1 nen/nena 35€ 2 nens/nenes 33€ 3 o més nens/nenes

Només tardes 32€ 1 nen/nena 30€ 2 nens/nenes 28€ 3 o més nens/nenes

La data límit per formalitzar les inscripcions (a les oficines de l'Ajuntament) és divendres 30 de març.