Cultura - 2012-03-06
Oberta la inscripció al 8è Concurs de Narrativa Joan Solà

Per 8è any consecutiu, la regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Bell-lloc d'Urgell organitza el CONCURS DE NARRATIVA BREU JOAN SOLÀ.

Aquest concurs va adreçat sobretot a la gent jove del municipi per tal de potenciar d'aquesta forma l'hàbit de llegir i escriure dins aquest col·lectiu, i per fomentar l'esperit cultural i així desenvolupar les seves destreses artístiques i literàries.

Es podran presentar els treballs fins el dia 12 d'abril a les oficines de l'Ajuntament. En el moment de la presentació s'atorgarà un número amb el qual participaran en el concurs i les dades personals romandran a l'Ajuntament.

Podran optar al concurs les obres escrites en llengua catalana i la temàtica ha d'estar relacionada amb "QUE PENSES QUE PASSARÀ A CATALUNYA EN EL FUTUR?". Els autors han d'estar empadronats a Bell-lloc.

L'acte d'adjudicació dels premis tindrà lloc a Bell-lloc el dia 21 d'abril, dins dels actes de celebració de les Jornades Culturals a Bell-lloc d'Urgell.

Podeu consultar les bases del concurs a l'enllaç de la portada d'aquest web.