Cultura - 2012-03-06
Surt al carrer el quinzè número de la revista "Del Poble"

La regidoria de Cultura presenta una nova edició de la revista Del Poble, la 15a ja, en la qual podreu descobrir actes i celebracions variades que tenen les bell-lloquines i els bell-lloquins com a protagonistes.

A més, com sempre, també hi ha un apartat amb diferents notícies i iniciatives de l'Ajuntament que sorgeixen de la intenció de construïr un futur millor i més comunicatiu per al nostre poble.

Menció especial requereix com sempre, la secció "Ara toca..", en la qual podem conéixer la història del Domingo Borrell, al qual recordareu sobretot com a artífex de Maquinària Agrícola Ferro, que enguany celebra el seu 60 aniversari.

Recordem que la revista és gratuïta per a totes les persones residents a Bell-lloc (es reparteix casa per casa) i, a més, està penjada al web per tal que tots els usuaris d'aquest la puguin consultar on line.