Cultura - 2011-07-20
L'Ajuntament convoca el 5è Concurs de cartells de la Festa Major

La regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Bell-lloc d'Urgell ha decidit convocar una cinquena edició del concurs de disseny de cartells de la Festa Major de Setembre a Bell-lloc d'Urgell.

Els participants han de fer arribar, amb data límit el dia 9 de setembre de 2011 i en un suport rígid DIN A4 (29'7 cm d'alt x 21 cm d'ample), un disseny, original i inèdit. També caldrà adjuntar un CD amb l'arxiu en format gràfic corresponent. En el cas que no s'hagi dissenyat per ordinador, caldrà adjuntar el CD igualment amb el cartell escannejat, preferiblement en format Tiff o Jpg, i en una resolució de 300ppp.

És requisit indispensable que el disseny inclogui les frases "Festa Major de Bell-lloc d'Urgell" i "del 29 de setembre al 2 d'octubre de 2011".

El Jurat estarà format per artistes locals, professionals del disseny gràfic, representants de l'Ajuntament i membres de la comissió de festes, que en cap cas podran presentar-se al concurs. Es valorarà la inclusió en el disseny d'algun motiu al·lusiu al municipi de Bell-lloc d'Urgell.

Podeu consultar les bases de participació clicant aquí.